Σκουλήκια είναι οι λέξεις μα η χαρά είναι φωνή/άλλος τραβάει για κάτω κι άλλος προς τα πάνω/τα στήθη θα παραμείνουν στήθη και οι μηροί μηροί/τα έργα δεν μπορούν να ονειρευτούν τι μπορούν τα όνειρα να κάνουν/- ο χρόνος είναι δέντρο ( ένα φύλλο αυτή η ζωή )/μα η αγάπη είναι ουρανός κι εγώ είμαι για σένα/για διάστημα μακρύ και ακριβώς τόσο πολύ.
E.E. Cummings, Καθώς η ελευθερία [Απόδοση Γ. Λειβαδάς]


Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

Ποιητική επιστολή Προς Έρα#2


                                               ‘δεν χρειάζεσαι ένα τοίχο για να σου πει την αλήθεια σου’
                                                                                           Χάρολντ Νορς



Aγαπητή Έρα,
Σήμερα περιπλανώμενη στο City,
βρέθηκα τυχαία σε μία γέφυρα.
Και κάπου εκεί θυμήθηκα πως κάποιος, κάποτε
μου είχε πει, πως
ο έρωτας με κλειδαριές κρατιέται στις γέφυρες.

Άραγε ,αγαπημένη, αν σκύψω θα δω την αντανάκλαση του στο νερό;
Αν κοιτάξω ψηλά θα τον δω να χτυπά τις χρυσές του φτερούγες;
Αν κλείσω τα μάτια θα νιώσω στο πρόσωπό μου τ’αεράκι του;

Κάπου εκεί συνέχισα εκείνη τη βόλτα.
Συγχώρα με φίλη μου μα στ’ορκίζομαι:
Οι γεφυρες του Λονδίνου είναι πολύ σάπιες
για να κρατήσουν τον Έρωτα. 
                                                            Σε φιλώ γλυκά

                                                             Ίριδα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου